BitClub Network – Informacje z 9 września 2017

      Możliwość komentowania BitClub Network – Informacje z 9 września 2017 została wyłączona
BitClub Network - Newsy

W tym wpisie przekażę Wam trzy krótkie informacje, przekazane przez kopalnię BitClubNetwork.pl dnia 9 września.

1. Pule BitCoinowe

Zgodnie z naszymi przewidywaniami, byliśmy zmuszeni do ograniczenia liczby sprzedawanych puli wydobywczych. Uznaliśmy, że będzie to lepsze rozwiązanie niż kolejny raz wydłużanie czasu potrzebnego do uruchomienia puli. Będziemy zatem sprzedawać tylko tyle, ile faktycznie jesteśmy w stanie zaoferować.

Była to dla nas ciężka decyzja, ale wierzymy, że postąpiliśmy słusznie chcąc chronić naszych inwestorów i zapewnić stabilność oraz bezpieczeństwo naszej kopalni.

Głęboko wierzymy, że obecna sytuacja jest tylko przejściowa. Biorąc jednak pod uwagę ilość dostępnego na rynku sprzętu, nie zmieni się ona prawdopodobnie co najmniej do końca tego roku.

Aby być uczciwym wobec wszystkich użytkowników, postanowiliśmy sprzedawać nowe pule co godzinę, zamiast co 24. W ten sposób użytkownicy żyjący w innych strefach czasowych nadal będą mieli szansę nabyć pulę.

Zaczynając od 11 września o północy, będziemy co godzinę wystawiać określoną ilość puli na sprzedaż. Przykładowo jeśli wszystkie pule zostaną wyprzedane pięć minut po 13:00, będziesz musiał czekać do 14:00 aby podjąć kolejną próbę.

2. Pule GPU wciąż dostępne

Chcielibyśmy również przypomnieć, że pule GPU nie są w żaden sposób ograniczone i możecie zakupić tyle sprzętu ile tylko chcecie. W ciągu kolejnych kilku miesięcy będziemy kłaść duży nacisk na pule GPU, dzięki czemu zobaczycie dużo nowych usług z nimi związanych.

Jeśli nie udało Ci się kupić puli BitCoinowej, polecamy zakup puli GPU.

3. Support, usprawnienia, etc.

Jak mogliście zauważyć w ciągu ostatniego tygodnia, nasza strona znów była niedostępna. Problemy pojawiły się również w drzewku binarnym w postaci opóźnionego naliczania punktów i ogólnego przeciążenia naszego systemu.

Szczerze mówiąc projektując nasz system i bazę danych nie myśleliśmy o obsłudze tak wielkiej ilości dziennych sprzedaży, obliczeń i ogólnego ruchu na stronie, z jakim musimy się teraz zmierzyć. Nasz serwis rośnie w ogromnym tempie, a liczba nowych użytkowników pojawiających się w ciągu ostatnich miesięcy całkowicie nas zaskoczyła. Ciężko pracujemy nad przeniesieniem serwisu na dużą platformę, która będzie w stanie sprostać obecnej sytuacji.

To jednak może potrwać trochę czasu. Szacujemy, że okres ten wyniesie około 3 tygodni zanim nowe serwery będą odpowiednio zabezpieczone i gotowe do przeniesienia na nie naszego serwisu. W międzyczasie wprowadzamy duże usprawnienia do naszych skryptów i monitorujemy wszystko 24 godziny na dobę, aby serwis działał szybko i bezawaryjnie.

WAŻNE! Jeśli masz jakiś problem z funkcjonowaniem naszego serwisu – bądź cierpliwy! Nie otwieraj podwójnych ticketów na naszej platformie Supportu, gdyż dokładasz nam niepotrzebnej pracy. Jednocześnie miej na uwadze, że wszelkie problemy związane z opóźnionymi wypłatami, problemami z płatnościami czy jakiekolwiek pytania do supportu zostaną rozwiązane! Obecnie jesteśmy na 72+ godzinnym czasie odpowiedzi spowodowanym dużą liczbą zgłoszeń. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie tak szybko jak będzie to możliwe.

Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie naszego serwisu oraz działu supportu, zatrudniamy nowych programistów oraz inne osoby, które pomogą nam udźwignąć ciężar rozwoju, jaki właśnie ma miejsce. Dziękujemy za cierpliwość!